петак, 20. децембар 2013.

Liebster award

Zdravo svima.Pre svega da se zahvalim Le prettiness koja me je nominovala za ovu nagradu.Hvala punoooooooo!:)


A sad da odgovorim na pitanja.
1.Zasto i kad si pokrenula blog?
Blog sam pokrenula odprilike septembra a pokrenula sam ga zato sto sam veoma zaludjena za sminku pa sam to htela da podelim sa jos nekim ko je meni slican.:)
2.Nabroj tri omiljene blogerke?
Beauty and all that stuff Make Up fan Pudrijerica
3.Omiljeni kozmeticki brend?
Onaj o kome sanjam je definitivno MAC,a koji imam to je NYX.
4.Da li si upoznala negu blogokoleginicu?
Za sada(nazalost) nisam.:)
5.Da li si ikada dozivela neprijatno iskustvo u svetu blogovanja i da li si se pokaja sto imas blog?
Do sada nisam imala neprijatno iskustvo(nadam se i da necu) i mislim da necu nikad da se pokaje sto imam blog.:)
6.Postovi koje vrste su ti omiljeni?
Postovi u kojima mogu da se obavestim o proizvodima koje do sada nisam probala a zelim.
7.Nabroj pet kozmetickih proizvoda bez kojih ne mozes da zivis?Podloga,puder,kreon,maskara i labelo.
8.Da li tvoja porodica zna da posedujes blog i kakvo je njihovo misljenje?
Znaju ali ih ne interesuje nesto preterano.:(
9.Koji je najbolji proizvod koji si koristila u zivotu?
NYX Dewy Finish, sprej za fiksiranje sminke.
10.Gde ces za docek nove godine i sa kim?
Sa momkom u kafani.:)

A moje nominacije su sledece:
Make Up Fan
Za sve ljubitelje sminke
Good Morning,Gorgeous
Le Prettiness
Mazalice
Unlimited Beauty
Beauty and all that stuff
My beauty notebook
Pudrijerica
Lepota dolazi iznutra,ali sminka je sminka :D
A moja pitanja su sledeca:
1.Navedi omiljenu marku proizvoda?
2.Omiljeni novogodisnji film?
3.Podloga bez koje ne mozes je...
4.Najbolji proizvod koji si koristila u zivotu je...
5.Koji je tvoj omiljeni parfem?
6.Bez cega ne mozes da zamislis da izlazis iz kuce?
7.Da li vise para potrosis na izlaske ili na kozmetiku?
8.Koji je tvoj omiljeni brend?
9.Koliko ti vremena treba da se nasminkas?
10.I naravno...Gde ces za docek nove godine?
Jos jednom hvala punoooooooooo.


7 коментара:

  1. Hvala ti puno na nominaciji. Budući da smo Tanja i ja prije nekoliko dana pisale ovakav post, ja ću ti odgovoriti ovdje u komentarima. Nadam se da će i Tanja :)

    1. Omiljena marka proizvoda mi je Flormar, imaju milijun boja, kvalitetne proizvode, a cijenu i više nego dobru.

    2.Omiljeni novogodišnji film mi je Sam u kući, znam da nisam previše maštovita, ali nije mi dosadio ni dan danas. I redovno ga gledam svake godine. I sada mi je smiješan :)

    3.Nema još podloge bez koje ne mogu, stalno ih mijenjam. Trenutno imam desetak komada u kolekciji. Trenutno se najviše opredjeljujem za Bourjois flower perfection

    4.Već sam jednom i napisala da mi je najbolji proizvod kojeg sam koristila, Crest trakice za bijeljenje zuba. Definitivno lijep osmijeh sve mijenja.

    5.Paco Rabanne, Black XS.... bez dvojbe

    6.Bez odjeće haha... :D :D :D

    7.Pa pošto rijetko izlazim (ako misliš na izlaske u klubove i kafiće), potrošim više na kozmetiku.

    8. Omiljeni brend mi je Zara i Bershka... uvijek se raspametim tamo

    9.Pa treba mi oko pola sata ujutro, radije ne nosim ništa od šminke na licu ako moram već preskočiti šminkanje obrva i konturiranje. Tip sam, ili ništa ili sve. A za specijalne prilike se znam šminkati i po sat vremena. Ja to sve potanko ;)

    10. Za Novu Godinu nemam pojma gdje ću. Vjeruješ, veliki mi napor predstavlja ta proslava Nove godine. Nije to to kao što je nekad bilo.

    Hvala za nominaciju....

    ОдговориИзбриши
  2. Super su odgovori, zainteresovala si me za ovaj NYX fiksator šminke :D

    1.Navedi omiljenu marku proizvoda?
    - Too Faced od onih o kojima sanjam i Sephora od pristupačnih
    2.Omiljeni novogodisnji film?
    - Catching fire - nema novogodušnju tematiku, ali mi je omiljen i skoro je izašao
    3.Podloga bez koje ne mozes je...
    - podloga za puder NYX HD, za senku isti brend
    4.Najbolji proizvod koji si koristila u zivotu je...
    - Kryolan TV paint stick
    5.Koji je tvoj omiljeni parfem?
    - Calvin Klein Euphoria
    6.Bez cega ne mozes da zamislis da izlazis iz kuce?
    - bez odeće :D mobilnog telefona..ma celog sadržaja torbe
    7.Da li vise para potrosis na izlaske ili na kozmetiku?
    - na izlaske
    8.Koji je tvoj omiljeni brend?
    - verovatno misliš na garderobu - od odeće Tommy Hilfieger i Benetton, od obuće Replay i Braccialini
    9.Koliko ti vremena treba da se nasminkas?
    - sat ako se šminkam detaljno za grad (uključujući sve od trenutka kad pripremam lice za šminku), a za svaki dan oko 20 minuta do pola sata
    10.I naravno...Gde ces za docek nove godine?
    - na putovanje Beč/Bratislava sa dečkom

    Hvala za nominaciju :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno tebi na nominaciji.;) A fiksator je nesto sto mora da se ima odlican je.

      Избриши
  3. Hvala na nominaciji <3
    1.Navedi omiljenu marku proizvoda?
    Hmmm, neka bude NYX mada za sada imam malo njihovih proizvoda, ali to što imam me je oduševilo.
    2.Omiljeni novogodisnji film?
    Nemam omiljeni novogodišnji, ali volim da pogledam ukoliko daju na TV-u neki praznični.
    3.Podloga bez koje ne mozes je...
    Multiaktiv tonirana krema.
    4.Najbolji proizvod koji si koristila u zivotu je...
    Tonik za čišćenje lica.
    5.Koji je tvoj omiljeni parfem?
    Menjam ih stalno, tako da nemam omiljeni.
    6.Bez cega ne mozes da zamislis da izlazis iz kuce?
    Bez neke mazalice za usne! :)
    7.Da li vise para potrosis na izlaske ili na kozmetiku?
    Na kozmetiku.
    8.Koji je tvoj omiljeni brend?
    Ni tu nemam miljenika, uzimam ono što mi se dopadne, nebitno da li je markirano ili kupljeno kod braće Kineza. :)
    9.Koliko ti vremena treba da se nasminkas?
    Oko 20ak minuta, volim da sve polako i na miru uradim.
    10.I naravno...Gde ces za docek nove godine?
    Don't know! :/

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala ti na nominaciji, drago mi je da ti se svidja moj blog :) :* Posto sam vec pisala post, evo ovde cu ti odgovoriti.
    1.Navedi omiljenu marku proizvoda?
    - PUPA
    2.Omiljeni novogodisnji film?
    - Slazem se sa Ninom Nikolinom sto je napisala za "Sam u kuci" :)
    3.Podloga bez koje ne mozes je...
    - Krema :)
    4.Najbolji proizvod koji si koristila u zivotu je...
    - Aloe lips (stok za hepres), evo i linka gde sam pisala vise o njemu http://milicaubovic.blogspot.com/2013/12/iskustvo-aloe-lips-herpes.html
    5.Koji je tvoj omiljeni parfem?
    - Surrender iz AVON-a, ali se ne proizvodi vise, za sada onaj koji najcesce koristim je Armani She (dok ne pronadjem neki koji ce da obara s' nogu) :)
    6.Bez cega ne mozes da zamislis da izlazis iz kuce?
    - Maramica
    7.Da li vise para potrosis na izlaske ili na kozmetiku?
    - Na izlaske definitivno. Bitno mi je da lepo izgledam ali mi je bitnije da se dobro zabavim :)
    8.Koji je tvoj omiljeni brend?
    - Nije mi bitno ime, bitan mi je kvalitet
    9.Koliko ti vremena treba da se nasminkas?
    - Kada zurim obicno 15min, moze to i brze ako idem kolima, pa to radim usput :D A kad ne zurim i imam vremena na pretek, 45min :D
    10.I naravno...Gde ces za docek nove godine?
    - U neki lokal u NS sa momkom :)

    ОдговориИзбриши