уторак, 12. новембар 2013.

Jesenja kupovina:)

Zdravo svima.Prava jesen je nazalost stigla,a ja kako bih sebi ulepsala ove tmurne jesenje dane morala sam da sebi priustim nesto novo.Naravno nesto novo sto se kozmetike tice.:)






1.AVON Sprej za brzo susenje laka
Ja sam veliki skeptik kada su u pitanju ovakve stvari.Medjutim sve koje znam da su  koristili ovaj sprej stvarno su prezadovoljni pa sam resila i ja probam.Juce je stigao i naravno :) odmah sam isprobala.I....ODUSEVLJENA SAM.Zaista je odlican.Na bocici pise da susi lak za manje od minuta u sta sam se i sama uverila.Probajte ako niste odusevicete se.Cena mu varira u zavisnosti od kataloga(od 300 do 500 dinara).

2.AVON glimmerstic krejon
Uglavnom svi krejoni koje sam kupovala iz AVON-a su uvek bili odlicni.Isti je slucaj i sa ovim.Krejon stize upakovan u crno kartonsko pakovanje dok je krejon u obliku stika.Prilicno je postojan i ne brise se lako.Ima pet razlicitih nijansi.Ja sam uzela nijansu BLACKEST BLACK.Cena naravno zavisi od kataloga (od 200 do 400 dinara).


3.Urban Beauty United-Smudge Kitten
Sto se tice cetkice mislim da nije losa.Prilicno je dobar kvallitet dlake i mislim da se nece raspasti.Meni je iskreno trebala jedna ovakva cetkica koja je za jace blendovanje.Kao sto sam rekla uzela sam je u DM-u i platila je 179 dinara.

To je to za danas.Nadam se cete uzivati.
Do sledeceg posta...

4 коментара:

  1. Kreon je najbolji na svetu! :) Imam i šajni i običnu varijantu, više komada. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Avon kreoni su fenomenalni svi :)
    Ova četkica mi je baš zanimljiva, nisam je do sada viđala u DM-u. Podseća me na Essence četkicu :)

    ОдговориИзбриши