петак, 15. новембар 2013.

This Friday Night:)

Zdravo svima.:)Posto je danas petak,dan u nedelji koji svi cekamo sa nestrpljenjem,resila sam da sa vama podelim moj makeup za danas.





Ovo je moj omiljeni makeup,smoky.
Na ocima imam:
1.Narandzastu senku
2.Crnu mat senku
3.Crnu sedefastu senku
4.Sivu mat senku
5.Sivu sedefastu senku
6.Kreon
Prvo sam preko celog oka nanela naradzastu senku(do malo ispod obrva).Zatim sam na kraj oka nanela prvo mat crnu senku a zatim sam je blendovala sa malo crne sedefaste senke.Posle sam nanela mat sivu senku preko ostatka oka.I na kraju sam u uglovima ociju dodala sasvim malo sive sedefaste senke.Ovo je jedan od najjednostavnijih nacina da se nasminkate a ujedno je jedan od najlepsih(po mom misljenju).




To je to za danas.Da li vam se dopada?
Zelim vam lep provod veceras.:)
Do sledeceg posta...


Нема коментара:

Постави коментар