уторак, 29. октобар 2013.

5 cudnih trikova lepote-cudnih,ali istinitih:)

Kad smo u gradu ili na poslu ili bilo gde drugde uvek cujemo neke cudne ako ne i bizarne trikove vezane za lepotu.Ali za mene nema lepse stvari kad proverim da ti cudni saveti zaista funkcionisu.Malo sam razmisljala na ovu temu i resila sam da sastavim 5 najcudnijih saveta koje sam ikad cula
,a koji zaista funkcionisu.Moji najstresniji problemi vezani za lepotu su bili reseni uz pomoc ovih saveta.Nadam se da ce i vasi biti reseni.:)

1.Kako biste izbegli da vam maskara prilikom nanosenja umaze kapak,mozete preko kapka staviti plasticnu kasicicu i na taj nacin izbegnete stalnu borbu sa tim.


2.Ukoliko ste primetile celulit bilo gde na telu,koristite kafu(najobiciju koju pijete svakog dana).Prilikom tusiranja utrljajte kafu na deo tela gde ste primetile celulit.Kofein iz kafe ce stimulisati celije da rade brze i na taj nacin razbiju celulit.


3.Nemojte se cuditi ali stvarni deluje.Ukoliko imate jako,jako suvu kosu mozete na nju naneti majonez kako bi ste dubinski hidratisali kosu.Cudno,ali istinito.:)

4.Da li vam se desilo da samo sto namzete lak neko vas pozove da nesto da uradite i na taj nacin rizikujete da vam se unisti manikir?Nikakav problem.Samo potopite prste u hladnu vodu na 3 minuta i vasi nokti ce biti suvi.

5.Ukoliko ste primetili da vam se lak za nokte osusio i da kada ga nanosite primecujete mehurice na svojim noktima,to je znak da ste ga cuvali na suvise toplom mestu.Da bi ste izbegli ovo lak za nokte cuvajte u frizideru a hladna temperatura cu se postarati da se vas lak u vek ravnomerno nanese.
To je to...:)
Do sledeceg posta...

3 коментара:

  1. Koristim dugo neki sapun sa kafom,bas za celulit,i stvarno sam videla promene,ne moze bas skroz da ga nema,ali je manje vidljiv i koza je mnoooogo cvrsca!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Da i ja kad sam probala bas sam bila prijatno iznenadjena.:)

    ОдговориИзбриши