недеља, 13. октобар 2013.

AVON Advanced Technique-Dry Ends Serum

Zdravo svima.
Pretpostavljam da se svakoj od vas jednom desilo da ne zna sta da radi sa svojom kosom?Koliko god je peglelale ili fenirale ona nece da stoji onako kako vi zelite da stoji.Zato sam odlucila da vam danas predstavim proizvod koji je meni pomogao u toj neprestanoj borbi :).
Avonov serum za suve i procvetale krajeve je jedan od najboljih proizvoda koji sam ja koristila.Prednost ovih kapljica(kako ih ja zovem:) je u tome sto je kosa posle njih zaista meka i svilenkasta i mozete da je fenirate ili peglate i da budete uvereni da ce vam kosa nakon toga biti leprsava i sjajna.Prednost je i to sto je za bilo koju duzinu kose dovoljna sasvim mala kolicina(3-4 kapi) kako bi ucinio vasu kosu sjajnom i svilenkastom.Mozete ih koristiti i na mokroj i na suvoj kosi s tim sto bih vam ja preporucila da ih koristite na vec osusenoj kosi posto daje kosi dodatni sjaj.Konkretno ovaj serum se preporucuje onima sa prirodno ravnom kosom,mada  kada se stavi na kovrdzavu kosu ima slicno dejstvo.
Cena ovog seruma nije preterano velika(zavisi od kataloga),ali neka prosecna cena je oko 600 dinara.
Ako ste se premisljali da li da kupite ovaj serum ili ne nadam se da vam je ovaj post pomogao da se odlucite.:)
Ako ste vec koristili ovaj serum podelite svoje pozitivne (ili negativne) utiske.:)
Do sledeceg posta...






7 коментара:

  1. Ovaj sam koristila dok nije došao serum sa arganom koji je meni bolji. Nije da je razlika sad nešto velika ali za moje potrebe žuti je i više nego dobar :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlične su! Ja ih uvek imam na polici, a koristim ih i na mokru i na suvu kosu!
    Lidija :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni su ove zelene super ali moja kosa je dosta tanka pa ih ja zato koristim samo na suvoj kosi.Sve zavisi od kose.:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ne znam ni koju bočicu po redu trošim :D Planiram idući put uzeti plavu, ali ova bočica će mi potrajati još nekoliko mjeseci.

    ОдговориИзбриши
  5. Skroz je dobar ovaj serum, mada ja više volim sa arganom, zbog mirisa :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican.... stvarno pravi razliku... planiram da probam i sa arganom...

    ОдговориИзбриши